АРОМАМАРКЕТИНГ ПРИМІЩЕНЬ ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ

Illustration

Меблеві салони

Illustration

Шоуруми одягу та взуття

Illustration

Кафе та ресторани

Illustration

Салони краси та СПА

Illustration

Офіси та бізнес-центри

Зворотній зв'язок

Щоб вирішити будь-який ваш запит у максимально короткий термін, заповніть форму для зв'язку з нашим фахівцем

Аромамаркетинг для меблевих салонів

+ Має атмосферу - клієнти і покупці почуваються комфортніше в салоні з приємним ароматом. Завдяки цьому вони проводять у магазині в середньому на 23% більше часу, ніж у просторі без аромату. Аромамаркетинг занурює відвідувача у стан гармонії та спокою, тому йому набагато легше зв'язати цей простір із власним будинком та підібрати меблі саме з вашого магазину.
+ Готовність до покупки - у сприятливій гармонійній атмосфері клієнти легше приймають рішення, що збільшує кількість імпульсних покупок і ваш середній чек на 15-25%.
+ Постійні клієнти - позитивні відчуття запам'ятовуються покупцями, вони повертаються частіше і згодом кількість постійних клієнтів збільшується. Таким чином, аромамаркетинг позитивно впливає на повернення клієнтів та їх довіру до вашого магазину.
+ Підвищення продажів - в результаті досліджень було виявлено, що в меблевих салонах, що використовують ароматизацію, продажі збільшуються в середньому на 15%. Це відбувається завдяки факторам, які ми перерахували раніше.
+ Усунення небажаних запахів - на жаль, у меблевих салонах та магазинах часто присутній сторонній неприємний запах – деревина, клей, упаковка з картону, поліетилену тощо. Аромамаркетинг на 100% нейтралізує всі неприємні запахи, здатні викликати відторгнення у покупців і наповнює ваш магазин нішевим, дорогим ароматом шкіри, наприклад.

Illustration

Фоновий аромат для меблевого салону

До покупки меблів люди зазвичай готуються деякий час, зважують та обмірковують свої витрати. Покупці в середньому проводять у меблевому салоні більше часу, ніж у звичайному магазині продовольства чи одягу. Саме тому важливо створити для них максимально гармонійну та затишну атмосферу.

Світові корпорації, такі як ІКЕА, намагаються дати клієнту можливість побачити, як меблі вписуватимуться в інтер'єр його будинку. Саме тому використовується різноманітний домашній декор. Щоб підняти клієнтський сервіс на більш високий рівень, преміальні бренди використовують аромамаркетинг. Завдяки ньому в салоні можна відтворити домашню атмосферу, посиливши це затишним, теплим, нішевим ароматом. У ході досліджень, маркетологи переконалися, що понад 90% опитаних споживачів вважають магазини з ароматом.

Способи ароматизації меблевого магазину

Illustration

Розрізняють загальний та зональний аромамаркетинг меблевих салонів. 
У першому випадку встановлюється одна потужна арома-машина з універсальним парфумованим нішевим ароматом, який доповнить інтер'єр магазину красивим багатим звучанням і створить потрібну атмосферу для клієнтів.
При ароматизації конкретної зони використовують кілька арома-машин середньої потужності з різними аромакомпозиціями. Це дозволяє деталізувати аромадизайн вашого магазину та наповнити зону кухні, наприклад, затишним та апетитним ароматом, а зону з офісними меблями прикрасити багатим цитрусовим ароматом. Подібні аромати можна підібрати в кожну зону вашого торгового простору.

Зворотній зв'язок

Щоб вирішити будь-який ваш запит у максимально короткий термін, заповніть форму для зв'язку з нашим фахівцем

Шоуруми одягу та взуття

Серед магазинів та шоурумів з одягом конкуренція завжди висока, тому кожен метод, який дає перевагу у боротьбі за покупця, варто взяти на впровадження. Один з головних способів стати більш помітним та клієнтоорієнтованим місцем для вашого покупця – це аромамаркетинг. Доведено, що через нюх можна набагато більше впливати на людину, ніж через зір і слух.

+ Збільшення продажів - грамотно підібрані аромати стимулюють імпульсні покупки, що збільшує доходи магазинів та шоурумів з одягом на 15-20%. Преміальні бренди та марки міддл та люкс сегменту вже давно впровадили у свій вжиток аромамаркетинг та використовують унікальний нішевий аромат, який викликає у людей чітку асоціацію з їхнім брендом. Наприклад, марка Massimo Dutti
+ Залучення нових клієнтів – ароматизація вхідної зони дозволяє звернути увагу людей, що проходять повз магазин. Нішевий, багатий аромат викликає у них сильний інтерес, завдяки чому вони вибирають зайти саме до вашого магазину та ознайомитися з його асортиментом.
+ Повертаність клієнтів - місце, яке справило позитивне враження, хочеться відвідати знову, тому люди повертаються за покупками туди, де їм було приємно перебувати. Тим більше, що преміальний нішевий аромат викликає у людей чіткий асоціативний ланцюжок і надовго зберігається в їхній пам'яті, автоматично нагадуючи про ваш бренд.
+ Комфортна атмосфера – в ароматизованому відділі магазину відвідувачі знаходяться в середньому на 20% довше, ніж у не ароматизованому торговому просторі, за даними компанії Nike.
+ Усунення поганих запахів – нейтралізація неприємних запахів на 100 % (туалет, запах у примірювальних, вогкість у приміщенні, побутова хімія, запахи у залі тощо).

Illustration

Зворотній зв'язок

Щоб вирішити будь-який ваш запит у максимально короткий термін, заповніть форму для зв'язку з нашим фахівцем

Ароматизація ресторанів та кафе

Впровадження аромамаркетингу у роботу вашого ресторану чи кафе надає значні переваги, зміцнюючи позиції на ринку:

+ Збільшення виручки: Використання ароматів, що стимулюють апетит, може підвищити середній чек на 15-60%, оскільки гості схильні замовляти більше страв під впливом приємних запахів.
+ Залучення нових відвідувачів: Апетитні аромати можуть привернути увагу перехожих, збільшуючи потік клієнтів та розширюючи вашу аудиторію.
+ Створення затишної атмосфери: Наявність приємного запаху в приміщенні робить атмосферу більш гостинною, змушуючи відвідувачів затримуватись на 32% довше, що сприяє збільшенню замовлень.
+ Підвищення лояльності клієнтів: Позитивні емоції, пов'язані з ароматом вашого закладу, сприяють частим візитам та перетворенню відвідувачів на постійних клієнтів.
+ Усунення неприємних запахів: Система ароматизації ефективно нейтралізує всі небажані запахи, забезпечуючи чистоту та свіжість повітря у будь-якому просторі вашого закладу.

Illustration

Ці фактори роблять інвестиції в аромамаркетинг вигідним та довгостроковим рішенням для розвитку вашого бізнесу.

Зворотній зв'язок

Щоб вирішити будь-який ваш запит у максимально короткий термін, заповніть форму для зв'язку з нашим фахівцем

Салони краси та СПА

Для SPA салонів ароматизація є одним із ключових факторів.

Коли ми приходимо до SPA, ми потрапляємо в атмосферу спокою та блаженства. Атмосферу у приміщенні створює не лише інтер'єр та звуки, а й аромати.
Як правило, власники салонів дуже ретельно ставляться до вибору ароматів. Тому наші спеціалісти підбирають аромати індивідуально, суворо залежно від побажань. Такий аромат зробить ваш салон або мережу унікальним, запам'ятається і асоціюватиметься з вашим брендом. Його можна розміщувати у всіх зонах.
Також, навпаки, фахівці можуть підібрати аромати під інтер'єр кожного окремого кабінету. Особливо актуально це буде для салонів із яскраво вираженими інтер'єрами, посиланнями до автентичних національних особливостей.
Якщо ваш салон або клініка реалізує продукцію будь-яких брендів, то в такому разі у нас є для вас цікава пропозиція з аромадифузорів. У своїх салонах ви маєте можливість пропонувати дифузори найцікавішої аудиторії. Така співпраця дозволить салону збільшити середній чек, а також розширити асортимент, а нам – розширити представництво. 
Фахівці BY VELCHEVA можуть підібрати палітру найактуальніших ароматів нашої лінійки за вигідною закупівельною ціною.

Illustration

Зворотній зв'язок

Щоб вирішити будь-який ваш запит у максимально короткий термін, заповніть форму для зв'язку з нашим фахівцем

Готелі

Хочете наголосити на статусі вашого готелю, але не знаєте як? Використовуйте ароматизацію.

Всесвітньо відомі мережі вже не перший рік використовують ароматизацію для залучення більшої кількості клієнтів та підвищення впізнаваності свого бренду.
Наша пам'ять на запахи дуже сильна, сильніша за візуальну пам'ять, тому приємні відчуття від готелів, які ми відвідуємо, залишаються з нами надовго. У ваших силах покращити настрій та розташувати ваших гостей. Будьте впевнені, що не лише відсоток постійних клієнтів, а й продуктивність ваших співробітників збільшаться у рази.
Фахівці радять дотримуватись зональності в ароматизації різних приміщень готелю. Перше враження, як відомо, найголовніше. Тому так важливо для рецепції та головного холу підібрати загальний аромат, приємний як чоловікам, так і жінкам. Вбиральні кімнати також потребують нейтралізації неприємних запахів та заповнення свіжим ароматом.

Illustration

Зворотній зв'язок

Щоб вирішити будь-який ваш запит у максимально короткий термін, заповніть форму для зв'язку з нашим фахівцем

Офіси та бізнес-центри

Сучасний офіс – це місце постійних ділових зустрічей, презентацій, нарад та командної роботи. Правильна ароматизація офісу позитивно впливає на ефективність роботи персоналу, формування лояльності клієнтів до бренду та налагодження стосунків із партнерами.
Згідно з дослідженнями, правильний аромат в офісі здатний підвищити продуктивність ваших співробітників, створивши більш комфортне та приємне робоче середовище для колективу.
Наприклад, найбільший японський косметичний конгломерат Shiseido використовує у своїх офісах спеціально розроблену ароматичну есенцію, що знижує помилки співробітників на 54%.

Вибір аромату для офісу залежить від поставленої мети.
Аромати з нотами жасмину, чайного дерева, імбиру та ялівцю сприяють поліпшенню роботи мозку. Вони підходять для робочих ситуацій, які потребують мозкового штурму та великих інтелектуальних витрат.
Аромати базиліка та неролі підвищують продуктивність.
Лаванда, шавлія, евкаліпт і розмарин покращують пам'ять.
Аромати базиліка, евкаліпта, м'яти, лимона та кави стимулюють і усувають сонливість.
Чебрець, лаванда і меліса допоможуть вам розслабитися і відчути умиротворення. Вони є ідеальним варіантом для відпочинку.
Аромати ванілі, зеленого яблука та шоколаду можна використовувати для збільшення продажів: вони сприяють виробленню серотоніну, гормону щастя, змушують почуватися бадьорим, спокійним і підсвідомо вселяють впевненість.
Аромати цитрусових, ванілі, лаванди та м'яти благотворно впливають на робочу атмосферу в офісі. Крім них позитивний вплив мають також тонкі деревні композиції та свіжі морські ноти.

Illustration

На роботі ми проводимо багато часу, тому так важливо підтримувати приємну атмосферу, в яку хочеться повернутися.

Якщо ваш офіс приймає клієнтів, то ароматизація у такому разі підвищуватиме їх лояльність та підвищуватиме середній чек.

Зворотній зв'язок

Щоб вирішити будь-який ваш запит у максимально короткий термін, заповніть форму для зв'язку з нашим фахівцем

Made with